Pazartesi, Aralık 25, 2006

YE Özel: Puanlı Pasta


Yemek Etkinliğinin bu özel kısmına özel tariflerle katılmayı istiyordum ama o kadar yoğunum ki... Yeni bir yıla bayramla beraber gireceğiz, herkese mutluluk sağlık ve neşeli yıllar diliyorum. Etkinliğe ev sahibeliği yapacak olan Sonia hanıma emeği için çok teşekkür ediyorum.

Dün akşam annemlere yaptığım pastayı etkinlik için yayınlıyorum. Daha önce bisküvili bir pastayı puantiye süslemiştim bu sefer gerçek bir pastayı bu şekilde süsledim. :) Pastam çok beğenildi, tarifi arşivimden aslında, üzerine en son krem şanti dökülüyordu, onu dökmedim, hemen çikolata damlacıkları ile süsledim. 28 cmlik bir yuvarlak düz bir kalıba yaptım.
Tarife buradan ulaşabilirsiniz....



17 yorum:

Hesna dedi ki...

Merhaba Nilüfer
kekin o kadar güzel görünüyorki. eline sağlık.

hesna

Adsız dedi ki...

merhaba nilufer,annenler çok şanslı çok güzel bir pasta buu..selamlar..hayırlı bayramlar,mutlu yıllar,ikisi birarada..

Beyhan dedi ki...

Nasıl canım istedi anlatamam:)))Ben kahveli kek yiyemem ama bunun görüntüsünü çok beğendim.Ellerine sağlık Nilüfer.

Defne dedi ki...

Çok şirin bir pasta olmuş, ellerine sağlık.

tatli-tuzlu dedi ki...

Merhaba Nilüfer uzun zamandir seni ziyaret edemiyordum,sebebi ise senin sayfan acilmiyor sayfami her actigimda senin sayfani kesinlikle tikliyorum ama acilmiyor.Ama bugün sana yorum yaza bilmek beni cok mutlu etti.Sayfana harika tarifler eklemissin ellerine saglik,denemek icin bazi tarifleri aldim bile.Eger bayram ve yilbasinda görüsemiyecek olursak simdiden bayraminiz ve yeni yiliniz kutlu olsun.Insallah sevdiklerinle güzel vakit gecirirsin.Kendine cok iyi bak sevgiler Behiye

SEDA dedi ki...

nilüfer pastan çok şirin görünüyor.ellerine sağlık

seda
tarifname.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Nilüfer'cim pastan çok güzel görünüyor, üstünün puantiyeleride ayrı bir şıklık katmış ellerine sağlık.....

mutfaksepeti.blogcu.com

Tuba dedi ki...

Nefis gozukuyor. Ama asagida ki su kuru patlican dolmalarina da cok bayildim...

Nilüfer dedi ki...

Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim...
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Eline sağlık Nilüfercim.Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..iyi bayramlar dilerim.
www.pastacikiz.com

Hülya YILMAZ dedi ki...

puanlı pastaya bayıldım. eline sağlık. ne kadar şık:)

eşinlei İnci'nle nice güzel, sağlıklı, mutlu yıllara

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Yeni yilinizi ve Bayraminizi kutlar, tüm dileklerinizin gerceklesmesini dilerim. Sevgiler Sonia...

Adsız dedi ki...

Merhaba Nilgün hanım.Etkinlikten tanıdım sizi, çok güzel tarifleriniz var ellerinize sağlık.. şu an tarifinizi aldım yapacağım bu akşam, teşekkürler tarif için, bayramınız mübarek olsun şimdidenn..

Adsız dedi ki...

ohhh ohh ... Ne kadar güzel görünüyor. Puantiye pek hoş olmuş...
Süslü pastanıza bayıldım.

Ellerinize sağlık.
İyi yıllar

http://misss.blogcu.com

Nilüfer dedi ki...

Teşekkür ederim Özlem, sana da iyi yıllar...

Teşekkür ederim Hülya Hanım, size de mutlu nice yıllar...

Teşekkür ederim Sonia Hanım, mutlu yıllar...

Nightmarer, hoşgeldin teşekkürler. Deneyip begenirsen haberim olsun...

Teşekkür ederim Zerrin, sana da iyi yıllar yavru vatanda :)

Herkese kucak dolusu sevgiler...

Adsız dedi ki...

çok şirin görünüyor,ellerine sağlık..

Selam ve sevgiler

Adsız dedi ki...

bloğunuzun adı çok güzel bende arkadaşlarım geldiğinde genelde mutfakta oturup sohbet ederiz sanırım çoğunlukta bayanlar hep böyle tariflerinizden aldım birkaç tanesini gidiyorum banada beklerim tanışalım kaynaşalım ama dimii