Cuma, Aralık 15, 2006

Kabak Salatası



Geçenlerde komşumda yediğim bu salatayı akşam ben de yaptım. Biz kabak salatasını çiğden yapıyorduk bu hem pişiriliyor hem de pirinçli. Ben içine maydanoz ve dereotu ekledim.

Arzulanan miktarda kabak ve havuç rendesi 1 yemek kaşığı pirinçle suyunu çekene kadar pişirilir. Pirinçler kabağın suyu ile pişiyor. Üzerine sarımsaklı yoğurt ve mayonez karışımı dökülür. İstenilen şekilde süslenir.

Üstteki tabak benim yaptığım; içinde 2 adet kabak 1 adet havuç ve 1 yemek kaşığıda pirinç var. Dereotu ve maydanozu piştikten sonra içine kattım. Üzerine de sadece sarımsaklı yoğurt döktüm.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne guzel suslemissin salatalari. Gercekten goze hitap ediyor. Ellerine saglik.

Aysenur
www.benaysenur.blogspot.com

Nilüfer dedi ki...

Aysenur tesekkur ederim... Senden de bir tarifim var. :) Sevgiler

Adsız dedi ki...

slm,yani sayfana gelince çok şaşırdım etkinlik senin sayfanda oluyor sanki ellerine sağlık,çok özenle hazırlanmış hepsi hangisine yorum yazacağımı şaşırdım ama sonunda benim de her zaman yaptığım fakat pirincle farklılaşan bu salataya yorum yazmaya karar verdim,güzel görünüyor ellerine sağlık

umran dedi ki...

harika gorunuyorlar ellerine saglik..Ne guzel ozenle hazirlanmis bunlar..tam ziyafet sofralarina yakisir tarzda...sevgiler...

Nilüfer dedi ki...

Süheyla ziyaretin sayesinde siteni gezdim cok güzel... Teşekkür ederim, sevgiler...

Nilüfer dedi ki...

Ümran güzel yorumun için teşekkür ederim...
Sevgiler