Cuma, Kasım 24, 2006

Kahvaltı Daveti

Geçenlerde komşuma kahvaltıya davetliydik, bir türlü fotoğraflarını yayınlayamadım. Kömbe yapmış, benim daha önce yaptığım kabaklı kömbe'den farklı sadeydi, kahvaltı yanına güzel gidiyor. Kıymalı börek ve ekmek makinasında yapılmış yulaflı ekmek vardı. Bende de fotograflar var tarifler yok, bugün komşularımla tekrar buluşacağım yayınlayamadığım tarifleri bir bir toplayacağım ;)

Tarihi yeni farkettim, 24 Kasım... Öğretmenler günü... Bu kutsal ve zor mesleği gerektiği gibi yapan tüm öğretmenlerimizin ve öğretmenlik yapan tüm arkadaşlarımın öğretmenler gününü kutlarım.

  • Ekmek makinasında ekmek

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Nilüfercim merhaba
ne güzel komşuluk ilişkiniz var sabah kahvaltıları, günler filan...
bazen ev hanımlarına öyle çok özeniyorumki. hepinize afiyet olsun.

hesna

Nilüfer dedi ki...

Hesnacım, teşekkür ederim evet komşuluk ilişkilerimiz çok güzel. Ben çalışırken başka muhitte oturuyordum ve komşum yoktu. Evde olunca komşu ediniyor insan ama onların iyi insanlar çıkması tamamen şans ;))

Komşularım da benim gibi çalışmış sonra ev hanımı olmuş meslek sahibi insanlar ;) Yaa ben bu ev hanımı etiketine alışamadım da bir türlü ;))

Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba ben behice

sitenizi uzun zamandir takip ediyorum cok güzel tarifleriniz var cok hamaratsiniz, iyiki varsiniz:) sizin sayenizde bende tariflerinizden nasipleniyorum sagolun:). mümkünse kiymali böregin tarifinide yayinlarmisinizß

kendinize iyi bakin

Nilüfer dedi ki...

Merhaba Behice Hanım,
Yorumunuzla beni çok mutlu ettiniz, teşekkür ederim. En kısa zamanda yayınlayacağım. Tarifi bugün istedim komşumdan...
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Thanks for sharing the link, but unfortunately it seems to be down... Does anybody have a mirror or another source? Please reply to my post if you do!

I would appreciate if a staff member here at mutfaksohbetleri.blogspot.com could post it.

Thanks,
Alex