Cumartesi, Kasım 25, 2006

Levrek Buğulama


Çok fazla börek çörek yayınladım, yemek tarifi koyamadım. Aslında eşim yokken pek yemek yaptığım da söylenemez, bu ara bol bol balık yaptım. Babam bir tarif verdi tencerede palamut tarifi. Tencerenin dibinde soğan domates sarımsak döndürüyorsun, üzerine dilimlenmiş palamutu koyuyorsun, su da koyup pişiriyorsun, pişmesine yakın üzerine maydanoz doğruyorsun. Balıklarını boşver sırf suyunu bile yesen olur diyor. :)

Sitesini çok beğendiğim Yemek Cini'nde (Şeyma) Levrek Buğulama görmüştüm. Çok benziyor babamın tarifine, sadece palamut değil de levrek ve de fırına veriliyor. Ben de kardeşlerimin geleceği akşam yaptım. Bu tarz balığı kızartmasından daha çok sevdiğimi farkettim :)) İnci'ye yedirmesi de daha rahat oldu...

4 yorum:

SEDA dedi ki...

ellerine sağlık,balık iştah açıcı görünüyor..

seda
tarifname.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Merhaba Nilüfer'cim ellerine sağlık bende çok seviyorum balğı ve ilk defa gördüm tencerede ilk fırsatta yapacağım

Adsız dedi ki...

Nilüfer balık çok güzel görünüyor bu pişiriliş şekliyle çokta hafiftir herhalde.eline sağlık

hesna

Nilüfer dedi ki...

Teşekkür ederim Seda.

Tencerede ben de sevdim Sebnemcim, palamutu sevmeyen esim de o sekilde sevdi...

Teşekkür ederim Hesna...

Sevgiler