Pazartesi, Şubat 12, 2007

İnci'nin Doğumgünü Pastası


Biricik kızımın doğumgünüydü 10 Şubat. Onunla ilgili herşeyi onun günlüğüne yazıyorum zaten, burada da onun için yaptığım pastayı yazayım. Dergide renkli leblebi şekerli bir pasta gördü ve onu istedi. Yaparım diye söz verdim ama renkli leblebi yakın civarda bulamadım ben de Kent'in renkli jelibon şekerlerinden alıp pastasını onlarla süsledim. Rahatsızlandığı için bizde olacak doğumgünü partisini iptal ettik, ama cuma günü komşumuzda gün vardı, başka çocuklara da nezlemizi bulaştırma olasılığına rağmen (zaten hepsinin burnu akıyordu) pastamızı alıp çıktık. Orada da pastaya ilave süs koydular ve minik bir doğumgünü partisi oldu. İkinci parti de pazargünü annemlerle oldu. Ama o zaman pasta hazırdı, çünkü ben de rahatsızdım...

İnci'nin pastasının içi muzlu kremalı, üzeri ise kremşanti. Pastanın tarifi Ferhan Hanımın günlüğünde var. Herhalde ununu biraz fazla koydum umduğumdan biraz daha sertti, çok rahat üç parçaya kesildi, ama bol sütle ıslatınca gayet güzel günü kurtardı. Hatta ben yine mükemmeliyetçilik yapmayıp dilimi tutsaydım, sert oldu biraz demeseydim kimse anlamayacaktı. Çok güzel çok beğendik, çok hafif olmuş dediler, ben sürekli denediğim için sen bilip anlıyorsun dediler.


8 yorum:

Hesna dedi ki...

Nilüferciğim Merhaba
İnci'nin doğum gününü kutluyorum nice sağlıklı mutlu yıllara.Ne tesadüf bugünde benim eşimin doğum günü gerçi ben pasta veya hazırlık filan yapamadım.Kızının pastasını çok güzel yapmışsın çok şirin olmuş eline sağlık.

Hesna

kamiş dedi ki...

Nilüfer, İnci'nin doğum günü kutlu olsun. Ne şanslı ki senin gibi güzel pastalar yapan bir annesi var :))

LaMa dedi ki...

inci'ye mutlu yillar diliyorum:)

Alttaki pazi dolmasian da degienmeden gecemeyecegim...cok cANIM CEKti

Behiye dedi ki...

Pasta çok cici olmuş Nilüfer, güzel kızın İnci'nin doğum günü kutlu olsun, mutlu nice yaşlara inşallah. Sevgiler.

Nilüfer dedi ki...

Merhaba Hesna, çok teşekkür ederim. Eşinin de doğumgünü kutlu olsun, kova burcu yani bizden ;)
Sevgiler

Nilüfer dedi ki...

Kamile, çok teşekkür ederim. Ben sizin yanınızda çırak bile sayılmam. :) Sevgiler

Nilüfer dedi ki...

Lama, teşekkür ederim. Gel senin için bir daha yaparım ben :)
Sevgiler

Nilüfer dedi ki...

Teşekkür ederim Behiyeciğim, darısı senin başına inşaallah.
Sevgiler...